(2) הסדר בקשה תקציב תוספתי
"
*
" אינדוקטור שדות חובה
שלב
1
מתוך
7
14%
Hidden
אימייל רכזת
חלק א' - מכתב תשובה
שם הרכזת
*
מינהל
*
בחרי מנהל
אשכולות
אשכולות שלוחת חומה השלישית
אשכולות שלוחת סנהדריה
בית וגן
גאולה בוכרים
גילה
גינות העיר
גבעה צרפתית
הר נוף
יובלים
לב העיר
מיתרים השלוחה החרדית
מיתרים שלוחת גבעת מרדכי
מיתרים שלוחת הרובע
נווה יעקב
פסגת זאב
רוממה
רוממה שלוחת שלהבת
רוממה שלוחת נווה חמד
מעלה רמות
רמת שלמה
חומת שמואל הר חומה
גנים
רמות אלון
אחר
חלק א' - מכתב תשובה (מילוי מקוון)
לכבוד שפרה אסרף מנהלת ח"ן חרדי עיריית ירושלים שלום רב
הנדון
*
בהמשך לפנייתכם להלן הצעה למתן שירות
תאור הפעילות
*
תאריך
*
DD סלאש MM סלאש YYYY
עד תאריך
DD סלאש MM סלאש YYYY
על סך
*
פירוט התשלומים לפי סעיף וסכום. סכום התקורה יחושב אוטומטית
סעיף
*
סכום
*
סעיף 2
סכום 2
סעיף 3
סכום 3
סעיף 4
סכום 4
סעיף 5
סכום 5
סעיף 6
סכום 6
סך הכל לפני תקורה
סך הכל לפני תקורה
תקורה
תקורה
סך הכל
סך הכל כולל תקורה
חלק ב' - נספח ד' (מילוי טופס מקוון)
עפ"י הסכם מסגרת בין עיריית ירושלים לבין המינהל הקהילתי
(להלן "המינהל") מיום 1 בינואר 2019 ואשר תקף לתקופה של חמש שנים מיום חתימת ההסכם.
1. שם הפרוייקט
*
2. תיאור הפרוייקט
*
3. תקופת הפרוייקט / הפעילות
*
שימי לב. יש להזין תאריך לועזי בלבד. אין להשתמש בתאריך עברי.
רצוף בזה תנאים נלווים שהם חלק בלתי נפרד מהזמנת העבודה; והוראות התנאים הנלווים גוברות על הוראות הסכם המסגרת או כל נספח לתנאים הנלווים. 7. התחייבויות המינהל אבני דרך לקיום ההתחייבויות ולוח זמנים לביצוען סעיפים 1-7 יקראו להלן ("הפרויקט")
שכר - קניית שירותי ניהול הפרוייקט
מס' משרות / לו"ז
סכום
שכר - קניית שירותי הדרכה
מס' משרות / לו"ז
סכום 2
ספקים - תוכן
מס' משרות / לו"ז
סכום 3
ספקים - לוגיסטיקה
מס' משרות / לו"ז
סכום 4
ספקים - ריכוז
מס' משרות / לו"ז
סכום 5
ספקים - פרסום
מס' משרות / לו"ז
סכום 6
ספקים - הפקה
מס' משרות / לו"ז
סכום 7
ספקים - כיבוד
מס' משרות / לו"ז
סכום 8
ספקים אחר
מס' משרות / לו"ז
סכום 9
סך הכל לא כולל תקורה
תקורה
סך הכל כולל תקורה
*
8. אבני דרך לביצוע הפרויקט
9. מנהל הפרויקט שמונה ע"י המינהל ומינויו אושר ע"י המנהל לפי הזמנה זו
"המנהל"- מטה למינהלים קהילתיים (יש לציין את היחידה הרלבנטית בעירייה) לרבות כל אדם שהורשה או הוסמך בכתב ע"י הנ"ל לצורך נספח זה. המינהל מתחייב לדווח בכתב לעירייה בכל רבעון על התקדמות הפרויקט (תקציב וביצוע). לרבות על כל התשלומים שבוצעו לכל בעלי המקצוע המבצעים. 10. התשלומים למינהל עפ"י הזמנת עבודה זו יועברו למינהל במסגרת של חשבונות ביצוע חלקיים, עם השלמת הביצוע החודשי השוטף. חשבונות הביצוע החלקיים יוגשו לעירייה עד לעשירי לחודש שלאחר ביצוע העבודה וישולמו לאחר: א. הגשת חשבונות בגין הביצוע מאושרים בכתב ע"י מפקחי הפרויקט והמינהל. ב. אישור רו"ח חיצוני המאשר ההוצאות וההכנסות לפרויקט נשוא הזמנה זו. ג. אישור עו"ד חיצוני המייצג את המינהל לפיו הכספים כולם שולמו לפי דיני המכרזים ו/או לפי תקנות העיריות מכרזים התשמ"ח 1987 ו/או לפי כל דין. ד. כרטסת ו/או חשבוניות צד ג' , החשבוניות והכרטסת יהיו מיועדים לפרויקט נשוא הזמנה זו בלבד(לא ניתן לפצל חשבוניות ו/או כרטסות). ה. התשלום יועבר למינהל בתנאי תשלום של שוטף + 30 יום מיום הגשת החשבון לעירייה. בתום ביצוע הפרוייקט / השירות מתחייב המינהל הקהילתי למסור לעירייה דו"ח ביצוע סופי אשר יכלול את כל אבני הדרך ואת כל התשלומים ששולמו לספקי המשנה ואת כל הסכומים אשר אמורים להשתלם למינהל מהעירייה. ו. במידה ובפרוייקט מסוים השתתף המינהל הקהילתי במימונו או שהיה טעון מימון מכח סיכום בין העירייה למינהל או מכח החלטה עירונית אחרת או מכח החלטה של הועדה למסירת עבודות בעירייה יכללו הדו"חות החלקיים והסופיים גם את מימון המינהל הקהילתי. ז. קיבל המינהל הקהילתי מימון לפרוייקט (מגורם עירוני אחר כגון " ועדת תמיכות , הועדה לפעולות משותפות, ועדת הכספים העירוניות או כל ועדה עירונית אחרת ) או מצד ג' אחר לרבות תאגיד עירוני , ממשרד ממשלתי כלשהו ו/או מגוף ציבורי אחר, מתחייב המינהל למסור על כך הודעה מפורטת בכתב לגזבר העיריייה ולמנהל אודות מקור המימון, סכום המימון והגורם המממן. 11. המינהל הקהילתי מתחייב להעביר לכל מספקי השירותים בפרויקט (לרבות כל ספקי המשנה, מפיקים, קבלנים, היועצים המתכננים וכו') , את הכספים האמורים להשתלם להם עפ"י ההסכמים עימם ובכפוף לתנאי ההסכמים וזאת ללא כל קשר בהעברת כספים מצד העירייה לחברה . 12. מובהר למינהל ומוסכם כי במידה והעבודות לא יבוצעו בהתאם להנחיות המנהל תהיה העירייה רשאית לדרוש השלמת ו/או תיקונים של כל העבודות שנעשו בניגוד ו/או בסטייה מהנחיות המנהל, סוגיות שבמחלוקת מבחינת העירייה, יטופלו מול המינהל ע"י פניה בכתב למנהל האגף הרלוונטי (מזמין השירות). 13. המינהל מתחייב כי במסגרת תכנון וביצוע עבודות הפרויקט יועסק על ידה ועל חשבון תקציב הפרויקט צוות יועצים ככל שיידרש ויהיה נחוץ כדי להבטיח שהעבודות יבוצעו על הצד המקצועי הטוב ביותר, היועצים, ככל שידרשו, יבחרו בהסכמת המנהל. 14. עם גמר ביצוע כל שלב משלבי העבודה המפורטים בסעיף 7 דלעיל ימסור המינהל הודעה על כך למנהל ובמידה ולדעת המנהל לא הושלם השלב ו/או השלמתו מצריכה תיקונים, תהא העירייה רשאית לדרוש מהמינהל ביצוע והשלמת תיקונים והמינהל מצידו מתחייב לתקן ו/או להשלים את ביצוע העבודות לשביעות רצון המנהל. 15. ידוע למינהל הקהילתי כי כל בקשה לכספים מעבר להזמנה זו במסגרת חריגים ו/או במסגרת סעיפי חוזה קיימים כפופה לאישור מראש של מנהל האגף, גזבר העירייה, הועדה למסירת עבודות ומועצת העיר כולם יחד, ובכל מקרה למען הסר ספק אין העירייה מתחייבת לאשר בקשה כאמור. 16. המינהל הקהילתי ו/או כל אורגן מטעמו בעל סמכות מתחייב ומצהיר בזאת כי לא יבוצעו דיווחים כפולים לגופים עירוניים ו/או חברות, תאגידים או כל גורם מממן אחר בגין תכנית (לעניין זה פעילות או כוח אדם) שתוקצבה על ידי עיריית ירושלים. 17. ידוע למינהל הקהילתי כי רק הזמנה דיגיטלית חתומה מהווה התחייבות עירונית. 18. על נספח זה יחתמו מורשי החתימה של המינהל הקהילתי ונציג העירייה בלבד. 19. על ההזמנה נשוא נספח זה יחתמו כל מורשי החתימה ע"פ נהלי העירייה. חתימה על ההזמנה מהווה אישור וחתימה גם על נספח ד'. 20. תשלום תקורה למינהלים קהילתיים: גובה התקורה , ככל שהיא תשולם, היא קבועה ותעמוד ע"ס השווה לעד 5% מעלות הפעילות או האירוע. הסכום בש"ח מפורט בטבלה בסעיף 7 הנ"ל. א. קניית שירותי כ"א – רכזים / עובדים המועסקים במינהל הקהילתי אשר שכרם ממומן ע"י העירייה כגון: רכזי קליטה, נוער, תרבות, עבודה קהילתית, קיימות, ניקיון, צמי"ד, רכז בטחון קהילתי, גיל שלישי, ספורט, חן חרדי, וגיל הרך וכדומה – לא תשולם כל תקורה. רכזים העובדים במינהל ונותנים שירות לתושבים משכונות נוספות שאינן בתחום האחריות של המינהל כגון: פרוייקט גינות קהילתיות- יש לשלם תקורה עבור העסקתם. רכז שכונתי שאינו בניהול מקצועי של מנהל המינהל כגון רכז נוח"ם- תשולם תקורה בגין העסקתו בהתאם לקבוע בסעיף 7 הנ"ל. ריכוז פרוייקט התחום בזמן כגון: הנגשה דיגיטאלית – תשולם תקורה בגין העסקתו בהתאם לקבוע בסעיף 7 הנ"ל. ב. קניית פעילות - בגין ביצוע פעילות או פרוייקט תשולם תקורה בגין החזר הוצאות הפעילות לאחר ובכפוף להצגת חשבוניות תשלום לצד ג' בלבד. ככל שהמינהל הקהילתי נדרש לשירותיו של נותן שירותים עבור פעילות שאותו הוא מבצע עבור העירייה במסגרת התקשרות עם העירייה, אין לדווח במסגרת זו על העסקת עובד אלא יש להציג בגין שירותים אלו חשבונית צד ג'. ככל שקניית השירות כוללת ריכוז עבור הפעילות הספציפית ואשר העירייה אינה משלמת בגינה תשלום במסגרת קניית שירותי ריכוז אחרים – ניתן לדווח על עובד של המינהל ותשולם עליו תקורה כחלק מעלות הפעילות. אם דווחה הוצאה שאינה קשורה באופן ישיר לאירוע, העירייה פטורה מתשלום בגין הוצאה זו. לגבי כ"א המועסק בפרוייקט ושאינו נכלל בין העובדים שלא תשולם בגינם כאמור בסעיף 1 לעיל, כגון: מדריכים לחוגים, תשולם למינהל תקורה עבור העסקתם לאחר הצגת דו"ח עלות של שכרם ודו"ח תשלום בפועל. ג. קניית שירותי הפקת אירוע - עלויות ישירות של האירוע וכ"א ספציפי לאירוע- תשולם תקורה בעבורם כגון: עלויות הפקה, אירוח, אבטחה, הסעדה וכיוצא בזה. בעניין העלויות תשולם תקורה כנגד חשבוניות צד ג' בלבד. לא תשולם דרישה עבור כח אדם בהעסקה ישירה של המינהל. ד. עובדי המינהל הקבועים (אחזקה, הנהלה, מזכירות וכדומה), לא תשולם תקורה עבורם. ה. לא תשולם תקורה בגין הוצאות אחזקה (מים, חשמל, טלפון ועוד). ו. חל אסור על דיווח בגין כל הוצאה נוספת אשר אינה הוצאה ישירה של קניית השירות נשוא ההתקשרות אלא מהווה בפועל תקורה למינהל הקהילתי. ז. בהתקשרויות עם מינהל קהילה ועם מינהל חינוך ומינהלים אחרים נוספים המבוצעות במסגרת התקשרויות עם משרד ממשלתי שבהם מרכיב התקורה לא מוכר על ידי המשרד הממשלתי וכן בהתקשרויות עם מפעל הפיס, אופן התשלומים למינהל הקהילתי יהא במתווה הקיים כיום (דהיינו ללא תקורה). ח. הכנסות מאירועים- בהתקשרויות להפקת אירועים עבור העירייה שבהם נגבים דמי כניסה לאירוע בסכום הגבוה מ- 50 ₪ לכרטיס, המינהל הקהילתי ידווח לעירייה על הכנסות אלה.
ט. המינהל הקהילתי ו/או כל אורגן מטעמו בעל סמכות מתחייב ומצהיר בזאת כי מכר כרטיסים לאירוע בעלות כוללת של
י. מחיר כל כרטיס
(ימולא כאשר עלות כל כרטיס עולה או שווה ל- 50 ₪).
לתשומת ליבכן, עלות משתתף שהיא מעל 50 ₪ בשלב הדיווח תידרש כרטסת וכן יתכן שיתבצעו מדגמים לקבלת כרטסת הכנסות.
יא. i. העירייה שומרת לעצמה את הזכות לקזז את עלות ההכנסות מעלות קניית השירות. ii. כל סכום שהמינהל הקהילתי יהיה חייב חעירייה ולא ישולם על ידו במועד, תהא העירייה רשאית לקזז מכל סכום שיהיה עליה לשלם למינהל הקהילתי על פי הסכם זה או על פי הסכמים אחרים. iii. מובהר ומוסכם כי זכות הקיזוז מסורה אך ורק לעירייה ועל המינהל התקשרויות של המינהל עם צדדים נוספים, אשר נובעות מההתקשרות עם העירייה נשוא הזמנת העבודה יב. המינהל הקהילתי מתחייב לבצע את כל התקשרויות של המינהל עם צדדים נוספים נשוא הפרויקט והזמנה דנן, על פי כל דין ובכלל זה על פי דיני המכרזים ועל פי תקנות העיריות (מכרזים), התשמ"ח – 1987 ונהלי משרד הפנים הנובעים מהם. בעצם חתימה על הזמנה זו המינהל מתחייב לפעול בהתאם להוראות החוק והתקנות. תנאי לאישור תשלום ולהעברת כספים מהעיריה למינהל הקהילתי יצרף המינהל אישור עו"ד בנוסח האמור בנספח המצ"ב.
חלק ג' - טופס קיום ארוע
האם הנספח על יותר מארוע אחד
*
הנספח שמילאתי הוא על ארוע אחד
הנספח שמילאתי הוא על שני ארועים
הנספח הוא על שלושה ארועים ומעלה
חלק ג' - טופס קיום ארוע (מילוי מקוון ארוע 1)
היקף כספי עירוני מבוקש להתקשרות כולל מע"מ
*
הסבר על הפעילות / האירוע:
אירועי
*
מועד/תקופת הפעילות המבוקשת
*
מיקום הארוע
*
כיצד (באיזה הליך) ומדוע נבחר
*
הגורמים שיופיעו / ידברו בפעילות הם
*
נושא הפעילות
*
תוכן ההרצאות / המופע
*
הגורם העירוני באגף שאחראי לבדיקה ואישור התכנים מראש וכן לפיקוח ובדיקה שהביצוע בפועל תואם את התכנים שאושרו הינו
*
בדיקת הארוע
*
אני מאשרת כי בדקתי (אבדוק) את האירוע/ים והם מאושרים על ידי וכי מדובר באירוע בעל אופי לא פוליטי
המשתתפים
מי קהל היעד לפעילות
*
מספר המשתתפים הצפוי
*
איך ועל יד מי נבחרים הזכאים להשתתף
*
האם האירוע פתוח בחינם לקהל הרחב
*
האם נגבה תשלום כל שהוא מהמשתתפים
*
מימון
היקף כספי של כל ההתקשרות כולל מע"מ
*
האם יש גורמים אחרים שמשתתפים במימון?
*
כן
לא
שמות הגורמים
*
באיזה היקף כספי כל אחד מהגורמים משתתף
*
האם הפרויקט מקבל תמיכה או מימון עירוני במסגרת אחרת?
*
כנגד מה יבוצע התשלום?
*
האם נמסר דו"ח ביצועי בפועל?
*
יימסר דוח ביצוע לאחר האירוע
*
כרטיסים
לתשומת ליבכן, עלות משתתף שהיא מעל 50 ₪ בשלב הדיווח תידרש כרטסת וכן יתכן שיתבצעו מדגמים לקבלת כרטסת הכנסות.
האם תתקיים מכירת כרטיסים
*
כן
לא
מי מוכר כרטיסים?
*
כמה עולה כרטיס?
*
למי ההכנסות?
*
פרסום
היכן מפורסם קיום הפעילות?
*
האם יופיע לוגו עירוני בפרסום
*
חלק ג' - טופס קיום ארוע (מילוי מקוון ארוע 2)
היקף כספי עירוני מבוקש להתקשרות כולל מע"מ
*
הסבר על הפעילות / האירוע:
אירועי
*
מועד/תקופת הפעילות המבוקשת
*
שימי לב. יש להשתמש בתאריך לועזי בלבד. אין להשתמש בתאריך עברי.
מיקום הארוע
*
כיצד (באיזה הליך) ומדוע נבחר
*
הגורמים שיופיעו / ידברו בפעילות הם
*
נושא הפעילות
*
תוכן ההרצאות / המופע
*
הגורם העירוני באגף שאחראי לבדיקה ואישור התכנים מראש וכן לפיקוח ובדיקה שהביצוע בפועל תואם את התכנים שאושרו הינו
*
בדיקת הארוע
*
אני מאשרת כי בדקתי (אבדוק) את האירוע/ים והם מאושרים על ידי וכי מדובר באירוע בעל אופי לא פוליטי
המשתתפים
מי קהל היעד לפעילות
*
מספר המשתתפים הצפוי
*
איך ועל יד מי נבחרים הזכאים להשתתף
*
האם האירוע פתוח בחינם לקהל הרחב
*
האם נגבה תשלום כל שהוא מהמשתתפים
*
מימון
היקף כספי של כל ההתקשרות כולל מע"מ
*
האם יש גורמים אחרים שמשתתפים במימון?
*
כן
לא
שמות הגורמים
*
באיזה היקף כספי כל אחד מהגורמים משתתף
*
האם הפרויקט מקבל תמיכה או מימון עירוני במסגרת אחרת?
*
כנגד מה יבוצע התשלום?
*
האם נמסר דו"ח ביצועי בפועל?
*
יימסר דוח ביצוע לאחר האירוע
*
כרטיסים
לתשומת ליבכן, עלות משתתף שהיא מעל 50 ₪ בשלב הדיווח תידרש כרטסת וכן יתכן שיתבצעו מדגמים לקבלת כרטסת הכנסות.
האם תתקיים מכירת כרטיסים
*
כן
לא
מי מוכר כרטיסים?
*
כמה עולה כרטיס?
*
למי ההכנסות?
*
פרסום
היכן מפורסם קיום הפעילות?
*
האם יופיע לוגו עירוני בפרסום
*
Hidden
חתימת מנהל מנהל
*
Max. file size: 128 MB.